dinsdag 5 juni 2012

muziek met qr codes nodig

Muziek Needs QR Codes
Muziek is rijp voor een reclame-renaissance. QR codes en mobiele tagging zijn klaar om deze industrie te bestormen de invoering van een overvloed aan nieuwe manieren om muziek te bevorderen smartphone mobiele apparaten. Mobiele digitale downloads, delen en muziek monsters kunnen stimuleren en versterken reclame in kranten, tijdschriften, folders, kaarten en posters als nooit tevoren. De mogelijkheden om het downloaden van muziek en artiest informatie op te nemen in de traditionele "merk reclame" zijn eindeloos in deze nieuwe mobiele wereld van de "overal" web content. QR-codes zijn de perfecte auto, omdat ze "prompt" mensen met hun aantrekkelijke uiterlijk en de gepercipieerde waarde. De uitvinding van het internet verwoestte de muziekindustrie meer dan tien jaar geleden, nu de opkomst van het mobiele internet kan het beste wat ooit is overkomen muziek cultuur.

We beginnen om te zien wat mainstream muziek kunstenaars maken gebruik van QR codes in de reclame en verpakking, maar dit is slechts het begin. De toekomst betekent veel meer "samenwerking" tussen muziek en traditionele reclame-en een model zal blijken dat waarde toevoegt aan iedereen (artiesten, merken en mobiele consumenten). QR codes een fundamenteel nieuwe katalysator overbrengen van muziek van de fysieke wereld naar een mobiele digitaal zijn.

Hier zijn enkele voorbeelden van Taylor Swift en Soulja Boy met behulp van QR-codes en een geweldige VIDEO voorbeeld uit Japan.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

QR Code Press