dinsdag 5 juni 2012

qr codes mobiel betalen

Tappinn op Tumblr Voor de heetste trends in QR Code ReclameTappinn BEYOND de QR Code is detachering een aantal van de heetste trends in de QR Code reclame op hun Tumblr blog. Gelukkig Nieuwjaar. Smartphones en QR Codes regeren 2011. Je boekt het!
Tappinn op TumblrGeplaatst door Nick Ford op 9:35 PM 0 reactiesE-mail ThisBlogThis! Delen op TwitterDeel op FacebookLinks naar dit berichtLabels: Reclame, Android, Apple, design, mobiel, qrcode qr codes 2-D barcodes, Windows7Woensdag de 29e december 2010Nick Ford is kapitein van de QR Code GalaxyHieronder staat mijn interview met de Franse blogger Vandy Khamsay.
Introductie van uw bedrijf. Tappinn is je eigen woorden.Tappinn is een web-platform dat eenvoudig in staat stelt de abonnees op te bouwen unieke, "QR-aangesloten" mobiele pagina's en sites (Smart Sites) die compatibel zijn met ALLE smartphone webbrowsers. Genereren en beheren onbeperkt QR-codes voor deze pagina's, terwijl het volgen ze allemaal met behulp van de Tappinn analytische suite. QR codes zijn zo waardevol als de inhoud achter hen. Tappinn van mening dat succesvolle QR code campagne te starten BEYOND de Code.
De Tappinn Solution
** Pagina voor mobiel gebruik gebouw (Smart Site) **
 
-Foto's uploaden en overal te koppelen op het web-Maak links die de telefoon om te bellen of e-mail een specifieke contactpersoon zal vragen-Build mobiele gebruiker formulieren voor het aanvragen die op pagina's van gebruikers info te verzamelen (in te voeren om te winnen of inschrijven)-Maak links naar sociale profielen en blogs-Virtual adres kaarten (vCards), die direct kunnen worden uw telefoon gedownload worden met een druk op-Pas-knop en achtergrondkleuren voor een unieke combinatie-Tappinn pagina's automatisch zijn aandeel links naar FB, Twitter, e-mail en "als"-knop.-Pagina's kunnen worden omgezet in QR codes te delen-Update en de pagina-inhoud in real-timeAlias-URL's voor gerichte branding
** QR code maken, volgen en beheren **
 
-Naam en QR codes te categoriseren voor elke toepassing-QR codes worden opgeslagen op het platform onder de pagina's die ze gegenereerd voor.-Eenvoudig genereren codes direct kunnen worden gebruikt.-Unlimited QR code generatie en scans zijn toegestaan ​​zonder extra kosten-Bekijk tophit codes en pagina's, recente scans en pagina's op van het dashboard geland-Track alles (bekeken pagina's, overloop-code, scans, geo-locaties, apparatuur) en draaien CSV-rapporten
Wat zijn de verschillen tussen de QR-codes en andere 2D-codes?De 2-D barcode wereld is complex vanwege de gesloten (indirecte) eigen codes op de markt. Dit heeft bijgedragen aan de snelle invoering problemen die zijn geconfronteerd met de technologie vaak verwarrend voor de eindgebruiker. De QR code is de enige open formaat (directe) code die iedereen kan genereren gratis. Niet alleen dat, zijn er meer dan 100 verschillende apps die QR codes als gevolg van hun openheid in tegenstelling tot de gesloten eigen markt waar codes alleen kan worden gelezen met een app die specifiek zijn voor de code te lezen. (Bv. De enige app die Microsoft Tag leest is Microsoft Tag) Dit is waarom ik geloof dat de QR-code het meest logisch op de lange termijn maakt. App makers beginnen anders te denken over wat apps te QR code lezen-functie in te bouwen in. We zien nu grote winkelketens zoals Best Buy en sociale netwerken opbouwen van QR code scannen van de functie in hun apps.
Wie zijn uw concurrenten en wat maakt je de voorkeur ten opzichte van andere bedrijven die vergelijkbare oplossingen?Er zijn veel startups die het aanbieden van QR-code of eigen technologie om te communiceren van print naar mobiele apparaten. Het concept van het scannen van een code met uw telefoon om direct op te halen web content is vuur, maar een meerderheid van deze bedrijven zijn te ingehaald op de code zelf en niet genoeg over de grenzen van de Code. Dit is heel anders dan de meeste QR code management platformen als gevolg van de tools en aandacht gewijd aan de "QR-aangesloten" pagina bouwproces. Het voordeel van dit is het hebben van een compleet platform maken het eenvoudig om te bouwen, implementeren en 100's van aangepaste pagina's en QR codes te volgen allemaal onder een platform. Ook Tappinn QR codes zijn vriendelijk om alle QR code lezers en we zijn momenteel bezig met een aantal van die applicaties om beloningen voor het scannen van Tappinn Codes te bieden.
Hoe verdien je geld? Beschrijf uw business model?Onbeperkte toegang tot de Tappinn platform is een $ 49.95/mo abonnement. Het lidmaatschap is inclusief onbeperkt QR-code scanning, tracking en beheer binnen het platform. Bedrijven en instanties kunnen bouwen 100's van unieke "QR-aangesloten" mobiele pagina's die allemaal gehost op de beveiligde servers van Tappinn's. Dit biedt een compleet pakket van pagina gebouw, QR-code creatie en analytics die nergens anders te vinden op het web. Agentschappen kunt aparte bedrijven onder hen, die een extra $ 49.95/mo abonnement per bedrijf zal omvatten. Dit stelt hen in staat de cliënt analytics en content te scheiden binnen Tappinn. Agentschappen kunt ook gebruikersnaam en wachtwoorden voor klanten en laat ze alleen hun analytics bekijken op Tappinn. Ontwikkeling opties voor de Tappinn team om uw site op basis van uurtarief ontwerp vergoedingen te bouwen zijn ook beschikbaar.
Wat zijn de beste toepassingen van QR codes die u hebt gezien?De TAG Heuer campagne aangedreven door Tappinn is veruit een van de meest efficiënte, context gevoelige QR code campagnes op record. De luxe horlogemerk gebouwd mobiele productpagina's en galerijen op Tappinn gecentreerd rond hun horloge collecties en celebrity ambassadeurs om met Tappinn QR-codes gebruiken in hun nationale gedrukte reclame. Het verschil is dit "QR-verbonden" mobiele site kunnen worden gekloond en aangepast op Tappinn voor een van hun retailers. Een aangepaste TAG Heuer-retailer site overlays winkel-logo op elke pagina, neem dan contact info, sociale banden en een "ons vinden" in kaart brengen van de functie die specifiek zijn voor de retailer locatie. Dit is briljant vanwege de grote vraag naar QR codes en mobiele content. TAG retailers kunnen zich inschrijven op Tappinn en direct stop het in hun eigen aangepaste TAG Heuer mobiele site die je ermee kan maken en bijhouden van onbeperkte QR codes voor. Retailers die zich hebben aangemeld op al zijn Macy's, Jared de Galleria en Tourneau onder anderen.
Waarom je QR codes hebben een rood vierkant in de linker bovenhoek? Is het een manier om te identificeren en te herkennen QR-codes Tappinn's?Het Rode Plein is niet alleen ons handelsmerk, maar ook symbool voor onze toewijding aan het leveren van rijke, veilige, gerichte mobiele webcontent. Wij zijn van mening dat, om QR codes om gewicht te dragen in de fysieke wereld moet er waarde gebouwd in buiten de code. Dit is een filosofie die ons onderscheidt van concurrenten en het Rode Plein staat gebruikers toe om een ​​geweldige ervaring op te nemen voordat ze te scannen. Elke code gegenereerd op Tappinn zal deze rode markering als een extra voordeel voor abonnees.
Ik heb onlangs gevraagd over hoe QR codes zullen overleven op de lange termijn met RFID komst, wat zijn uw gedachten?Was het niet RFID zou 4 jaar geleden komen? Lol. RFID zal enorm zijn, zonder twijfel, maar alleen voor bepaalde toepassingen. De meest efficiënte gebruik moet in de vorm van een veilige mobiele betalingen en mobiele portemonnee functie. Iedereen die denkt dat QR codes duurde een lange tijd aan te slaan zal lijden dezelfde angst te wachten op deze technologie naar mainstream te gaan. Er is momenteel een apparaat op de Amerikaanse markt (Nexus S) dat is RFID-enabled, niet om de toegang tot de RFID-chips noemen zijn beperkt en kostbaar. Ook zal het uiterst moeilijk om aangepaste labels maken het aanbieden van gerichte content voor unieke situaties, in tegenstelling tot de QR codes. Ik persoonlijk denk dat er zal zijn nissen voor een paar verschillende technologieën in de mobiele ruimte het omzetten van de fysieke naar mobiele-digitaal.
Wat betekent Tappinn nodig hebt of zoekt?Tappinn is op zoek naar merken en bureaus die hongerig zijn om verbinding te maken met en waarde te leveren aan de consument via het mobiele apparaat in de vorm van QR code engagement. "QR verbonden" mobiele content zal zijn eigen segment in de markt en early adapters kunnen deskundigen worden.
  
Wat is je ultieme ambitie voor QR-codes en Tappinn?Mijn droom / doel / ambitie is de dag dat alle consumenten onbewust QR codes zien louter als waardevol, in het bijzonder de codes met de rode plein in de linker bovenhoek :) Mensen zullen gaan van hun manier om de codes te scannen in de fysieke wereld als gevolg van de waarde en exclusiviteit, dat ligt achter hen. Ik kan goed visualiseren deze wereld en ik ben kapitein van het.
Tappinn BUITEN DE CODEGeplaatst door Nick Ford om 9:40 1 reactiesE-mail ThisBlogThis! Delen op TwitterDeel op FacebookLinks naar dit berichtLabels: 2-D barcodes, reclame, marketing, mobile tagging, mobiele websites, Nick Ford, QR-code generatoren, QR Codes, qrcode, TappInn, Vandy KhamsayMaandag de 13 december 2010The Ultimate QR Code voor visitekaartjes door Tappinn
QR-codes op visitekaartjes is geen nieuw concept. Codes zijn willekeurig opduiken op de visitekaartjes van de computer geeks en "techies" voor meer dan 2 jaar. Gebruikt in een verscheidenheid van manieren worden QR-codes op visitekaartjes meestal gekoppeld aan een bedrijf website of bevatten contactgegevens (vCard), die direct kan worden gedownload naar de telefoon. Dit maakt ton steek, daar het uiteindelijke doel van de hedendaagse zakelijke-kaart zou moeten zijn om te landen in iemands digitale contact manager (Outlook) of bladwijzers zijn, gevolgd, raakte bevriend met of in kaart gebracht. De snelste manier om dit mogelijk te maken van een 2 inch met 3inch stuk papier is het gebruik van een QR code, geen twijfel! Dit kan alleen maar waar als correct al is gedaan. Laten we eens kijken naar alle manieren QR-codes worden gebruikt op visitekaartjes om het landschap te begrijpen.
Gemeenschappelijke functies van QR codes gebruikt op visitekaartjes.
-QR Code links naar bedrijven website (mobiel of niet mobiel)-QR Code links naar een Facebook-profiel-QR code links naar Twitter pagina-QR code links naar een blog-QR Code links naar Linkedin profiel-QR code links naar Google Maps coördinaten-QR code bevat contactgegevens (vCard)
Deze lijst is bedoeld als een momentopname van hoe QR codes worden gebruikt op visitekaartjes en de gedachte erachter te geven. Tappinn heeft erkend dat AL deze QR code functies zijn belangrijk, maar veel te statisch en inefficiënte zelf.
De invoering van de "Code Card", de ultieme QR-code voor professionele visitekaartjes die al het bovenstaande en nog veel meer omvat. Code Kaarten worden gemaakt op de Tappinn platform en voorzien van een suite van analyse en ontwerp op maat opties die ze speciaal voor elke Code Card houder. In essentie, Code Cards team QR codes met een traceerbare, aangepaste mobiele "landing page" dat uw contactgegevens, website, sociale profiel links, telefoon vraagt, logo's, foto's, kaart, Visitekaartje en gemakkelijk te delen functie met een Facebook-"als" omvat drukken. Deze QR code oplossing zorgt ervoor dat uw visitekaartje kan gebruikt worden als levensvatbare nieuwe tool voor het aansluiten met de contacten in 2011.
Build "Code Kaarten" met een onbeperkt abonnement op Tappinn BEYOND de CODEGeplaatst door Nick Ford op 8:33 AM 2 reactiesE-mail ThisBlogThis! Delen op TwitterDeel op FacebookLinks naar dit berichtLabels: 2-D barcodes, Reclame, Android, Apple, visitekaartjes, CMS, mobiel, QR Codes, qrcode, smartphoneMaandag de 06 december 2010QR codes die gebruikt worden als Post-its op ReclameTrue Romance is een verzameling van diamant bruids-ringen en betaalbare bruids sieraden dat klassieke Amerikaanse ontwerp weerspiegelt. Met behulp van de Tappinn platform en "post-it" thema QR-code frame, deze bruids-merk komt het goed met QRcodes! Ik ben verliefd op post-it QR codes!
Geplaatst door Nick Ford op 14:11 0 reactiesE-mail ThisBlogThis! Delen op TwitterDeel op FacebookLinks naar dit berichtLabels: Reclame, Android, Apple, click-kunnen printen, Diamonds, luxe, Marketing, Mobile, post-its, QR Code, qrcodesQR Codes zijn oud, Yup, zo is het Internet
'QR Codes zijn een oude technologie "... WTF? Ik hoor dit van de tech-snob QR haters op Twitter of in de blogosfeer als onderdeel van de beroemde argument "QR codes zal nooit mainstream gaan". Terwijl de QR code zelf in feite terug tot 1994, toen het werd uitgevonden door Denso Wave als een snelle manier om auto-onderdelen in de Toyota fabrieken te volgen, heeft het genomen op een geheel nieuwe identiteit wanneer samen met de huidige web-maakt mobiel apparaat. Laat er geen misverstand over, 15 jaar na de QR-code is geboren, is het verhogen van ons leven op een nieuwe manier elke dag! Wij zijn een instant bevrediging cultuur die al het decoderen van celebrity gossip hunkert van de pagina's van US Weekly. QR codes kunnen eenvoudig worden de nieuwe vorm van inhoud crack rots die Amerikaanse consumenten raken verslaafd aan de mobiele blijft komen tot een kolos. Er zullen miljoenen nieuwe mobiele webgebruikers in de wereld geboren in 2011 btw. # Feit
Big in Japan. JA, Japan begonnen met QR-codes ruim voor de VS .... We weten dit. Dat betekent niet dat ze zo ver voor ons uit gebruikerservaring perspectief. De apparaten daar gewoon niet web-vriendelijk genoeg om het mogelijk te maken. Ik ben ook niet zeker of de Japanners HTML 5 met behulp van vier jaar geleden. Waren ze? Amerikanen zijn zo gewend geraakt aan het horen van "Japan is licht komende jaren van de VS in mobiele technologie". Hoewel dit waar kan zijn voor een aantal unieke toepassingen, zien we nog steeds de Japanse lijn de straten van Tokyo voor de iPhone release. Hmmm. Als ze zo ver voor ons, waarom zien we een record de vraag naar een Amerikaanse mobiele telefoon?
Ralph Lauren debuteerde de eerste QR code advertentie in de VS bijna 3 jaar geleden! Nogmaals, de apparaten waren niet in mensen handen nog voor de campagne om even effectief is als het zou zijn, laten we zeggen, vandaag. Om een ​​idee te geven, heeft Android niet. Een deel van de kritiek over QR-codes is dat ze bestaan ​​al een tijdje maar nog niet gevangen op aan de massa. Als u uit te sluiten Blackberry (QR ervaring zuigt) van de vergelijking, REAL web-enabled smartphones zijn slechts ongeveer 15% van de markt. Het potentieel is belachelijk, mag geen wonder dat QR codes geen massale adoptie. Het is gewoon een spel van nummers. Om te voorkomen dat QR codes inzetten als een legitieme medium voor mobiele web content delivery, op dit punt, is als wedden tegen smartphone groei!
Het draait allemaal om het web, baby. Apple was de eerste die echte internet-ervaring te brengen naar de palm van onze handen en nu zijn we verslaafd. Elke dag een nieuwe Smartphone gebruiker is geboren zich afvragen hoe ze ooit leefde in het land van flip telefoons en de beperkte data-abonnementen. NU, vers uitgerust met de website in de palm van hun handen, deze consumenten staan ​​open voor een geheel nieuwe wereld. De mogelijkheid om de inhoud van overal op onze telefoons toegang te krijgen via het web evolueert razendsnel. Een ander voorbeeld, neem een ​​kijkje op 1D UPC barcode scanning. Dezelfde principes zijn van toepassing. De 1D barcode is een hoofdbestanddeel van onze samenleving al tientallen jaren maar ze zijn pas sinds kort nuttig zijn om dagelijks de consument bij het scannen met speciale app te openen een wereld van informatie die waardevol kan zijn voor het koopproces. Dit is een geheel nieuw model draaide rond een oude technologie (1D barcodes).
Dus de vraag is .... Moet QR codes zelfs worden beschouwd als "technologie" geheel of zij ze gewoon een ingrediënt voor een grotere "snelle reactie mobiele web-technologie" landschap?Geplaatst door Nick Ford om 11:27 AM 1 reactiesE-mail ThisBlogThis! Delen op TwitterDeel op FacebookLinks naar dit berichtLabels: 2-D barcodes, Reclame, Android, Blackberry, Mobiel, QR Code, QR Codes, winkelen, Smartphones, socialmedia, TappInnZaterdag de 04 december 2010Who Framed QR Codes?Tappinn heeft een concept genaamd "framing" in de QR code marketing wereld. Dit moet niet verward worden met "Designer QR codes" of feitelijke QR-code manipulatie. Deze eenvoudige tools die Tappinn abonnees kunnen gebruiken in hun advertenties aan betrokkenheid en nieuwsgierigheid te verbeteren terwijl het scheiden van de code van het artwork van de advertentie. QR-code "Frames" zou een grote stap voorwaarts in de evolutie van QR (Quick Response) communicatie, omdat ze bloot de creatieve mogelijkheden van de code gebruik in gedrukte reclame.
Geplaatst door Nick Ford op 18:02 1 reactiesE-mail ThisBlogThis! Delen op TwitterDeel op FacebookLinks naar dit berichtLabels: 2-D barcodes, reclame, ontwerper QR-codes, mobiel, QR Codes, qrcode, Smartphones, TappInnDinsdag de 23e november 2010QR codes zijn Fast Voor TAG Heuer in Wired MagazineWIRED Magazine lezers zijn waarschijnlijk de beste publiek voor QR-codes in deze vroege stadia. Bekijk de foto en video van een TAG Heuer QR Code scan van een advertentie in de december uitgave van WIRED Magazine. QR Codes zijn razendsnel, iedereen die betwist dat dit een "rah-tard" en moet de vid hieronder te controleren.


Geplaatst door Nick Ford op 9:34 AM 2 reactiesE-mail ThisBlogThis! Delen op TwitterDeel op FacebookLinks naar dit berichtLabels: 2-D barcodes, Reclame, Android, codes, Iphone, luxe, Magazine, Marketing, Mobile, QR Codes, qrcode, smartphone, TAG Heuer, Tech, WIREDVrijdag de 19e november 2010American Eagle QR Codes op Times SquareScan de QR Codes en ontvang een coupon (screenshot hieronder). American Eagle knippert grote QR-codes tussen de promoties op het digitale billboard boven hun winkel op Times Square.

Geplaatst door Nick Ford om 9:20 AM 1 reactiesE-mail ThisBlogThis! Delen op TwitterDeel op FacebookLinks naar dit berichtLabels: 2-D barcodes, Reclame, American Eagle, Android, Apple, interactieve borden, Marketing, Mobile, NYC, QR Codes, qrcode, Times SquareDonderdag de 11e november 2010Foto's van QR codes op de voorpagina van USA Today!Dit zijn exclusieve foto's van de 11 november 2010 nummer van USA Today. Er is een Tappinn QR code op de voorpagina van een TAG Heuer en Jared advertentie. FRONT freaking PAGE! Ik moet nog QR codes te zien op de voorpagina van USA Today tot nu toe. Dit is geweldig voor QR-codes in het algemeen.










Geplaatst door Nick Ford op 7:54 PM 0 reactiesE-mail ThisBlogThis! Delen op TwitterDeel op FacebookLinks naar dit berichtLabels: 2-D barcodes, Analytics, Branding, Jared, luxe, Marketing, Mobile, Print, QR Codes, qrcode, TAG Heuer, TappInn, USA TodayDinsdag de 09 november 2010Mobile QR Codes Hit The Wall Street JournalTAG Heuer en TAPPINN hebben samengewerkt in misschien wel de meest geavanceerde QR code campagne op record. Ik zal schrijven veel meer over het unieke model dat TAG inspanning onderscheidt van andere mammoet merken met behulp van QR-codes in hun reclame. Het kan niet beter dan dit! E-mail mij als u exclusieve content voor je blog wilt. Holler!



Geplaatst door Nick Ford om 11:43 PM 0 reactiesE-mail ThisBlogThis! Delen op TwitterDeel op FacebookLinks naar dit berichtLabels: 2-D barcodes, luxe, Marketing, mobiele reclame, krant, Print, QR Codes, qrcode, TAG Heuer, Wall Street JournalMaandag de 25e oktober 2010Cha-Ching, QR Codes zijn geld bij Starbucks
Het ziet eruit als Starbucks wordt ook vooruitgang geboekt met het mobiel betalen pilot-programma dat ze uitgerold in San Francisco en Seattle naar meer dan 300 New York City-winkels. Dit zal niet alleen helpen bij het beheer op de lange lijnen die New Yorkers bang, het zal ook nog een monumentale stap voorwaarts voor QR-code erkenning. Ik hou van het idee van mensen associëren QR codes met geld! Deze spreuken WAARDE. QR codes worden gezien als een vorm van digitale valuta naar Starbucks festivalgangers die zijn nieuwelingen aan mobiele codes, die wordt freaking fantastisch! Zodra de consument massa's te identificeren QR-codes met Cha-Ching, het is GAME OVER. De consument zal altijd gelijk QR codes met waarde.
Mashable verhaal hierGeplaatst door Nick Ford op 6:47 PM 0 reactiesE-mail ThisBlogThis! Delen op TwitterDeel op FacebookLinks naar dit berichtLabels: Advertsing, Android, iPhone, mobiel, QR Codes, qrcode, Starbucks, TappInnDinsdag de 12 oktober 2010Diddy Talks Nieuw album en QR CodesMijn zoon Sean Combs (aka Diddy) zal waarschijnlijk gebruik maken van QR codes om zijn nieuwe album komt in december te bevorderen. Rond 1:02 teken van de video geeft hij de stekker. Ik ben verrast dat we niet meer uit de muziek biz gezien als het gaat om baanbrekende mobiele QR campagnes. We zullen zien, misschien Puff Daddy zal het goed! Schreeuwen naar me, Diddy, moet je met behulp van Tappinn.
Geplaatst door Nick Ford at 12:59 PM 0 reactiesE-mail ThisBlogThis! Delen op TwitterDeel op FacebookLinks naar dit berichtLabels: 2-D barcodes, Reclame, Kleurrijk QR codes, Diddy, Dirty Money, Iphone, Marketing, Mobile, Muziek, qrcode, Sean Combs, smartphoneWoensdag de 06 oktober 2010Danica Patrick is het besturen van QR Codes, letterlijk!TAPPINN inc. - Danica Patrick zal QR code geschiedenis op zaterdag 09 oktober in haar # 7 Chevrolet als ze maakt zijn debuut 's werelds eerste race-auto vastgebonden met een QR code op de motorkap. De NASCAR Nationwide Series CampingWorld.com 300 is in Fontana, Californië op 04:46 (et) en zal worden uitgezonden op ESPN2. De QR code is opgericht door de primaire sponsor Danica's voor de race, Tissot Zwitserse horloges. Scan als je kan!
Ik ben officieel noemen dit "NASCAR met QR", pakkende, I like it! Foto's en video hieronder.






Geplaatst door Nick Ford op 15:11 0 reactiesE-mail ThisBlogThis! Delen op TwitterDeel op FacebookLinks naar dit berichtLabels: Reclame, Android, Apple, Danica Patrick, JR Motorsport, Marketing, Mobile, NASCAR, QR Codes, qrcode, SmartphonesMaandag de 27 september 2010QR Codes symboliseren Meer dan wij weten
Oke ... QR-codes zijn serieus Blowin 'up, homies! Ik ben letterlijk raken overspoeld met e-mails en nieuws over nieuwe campagnes per dag. Voor iedereen die al na de wereld van de QR codes als ik, heeft de hype ongetwijfeld tot een kookpunt. De continue blootstelling ze krijgen is GIGANTISCHE voor bewustwording, dat is de voor de hand liggende hindernis voor de technologie. Hoewel de QR codes kunnen nog steeds alleen worden gewaardeerd door een elite groep van smartphone-gebruikers, die ze vertegenwoordigen veel meer over wie we zijn steeds als "de consument" en hoe we verwachten dat merken en adverteerders om te communiceren met ons. Het doet me denken over wat een 'QR-code "echt symboliseert in dit nieuwe tijdperk van" overal "web content.
Vandaag de dag zijn scherpe adverteerders denken van de consument te meer als "inhoud consumenten", in de eerste plaats. De snelle verandering die het internet gebracht op traditionele reclame kan worden toegeschreven aan een woord, SEARCH. Zodra digitale content rond onze niche belangen en producten kunnen worden gezocht en dus gevonden, het spel voor altijd veranderd. On-demand informatie en de "long tail" werden geboren tijdens het one-way, breed, opdringerig berichten groeide stagneert. Dus als we het eens kunnen worden dat de zoektocht heeft een revolutionaire impact op de consument de inhoud consumptie en reclame, wat er gebeurt als de mogelijkheid om te zoeken en te absorberen web content gaat volledig MOBILE gehad?
Zoeken op het web is ingebed in onze cultuur. Googlen woorden en zinnen om informatie te vinden is uitgegroeid tot een manier van leven voor de meesten van ons. Websites, blogs, recensies, opmerkingen, foto's, video's, forums, status-updates en tweets worden allen beschouwd als doorzoekbare content. Elke vorm van de inhoud dient als unieke opleiding aan wie op zoek is, afhankelijk van wat ze zoekt. Er is een aangeboren tevredenheid dat wordt gedaan door consumenten die in staat zijn om direct het gevoel goed geïnformeerde (of waar te nemen ze zijn) over een merk, product of dienst die direct aan hen betrekking heeft door de kracht van hun eigen zoekopdrachten en klikt op het web. Dit is waar ik zie QR codes als de trigger om een ​​metaforisch geladen pistool, met kogels tevreden zijn. De gebruiker krijgt een gevoel van 'empowerment' door overhalen van de trekker, in dit geval, het scannen van een QR code.
"Instant Onderwijs bevrediging" ....... is een term die is voortgebracht door een online cultuur en is rijp voor QR-codes om te bezitten. Het bepaalt onze emotionele zoektocht naar empowerment en voedt ons verlangen naar waardevolle inhoud, onmiddellijk. De fysieke daad van het scannen van een QR code is een partij als het intikken van een trefwoord in een zoekvak. Het is direct en dynamisch met de gebruiker met volledige controle. Nu merken kunnen leveren unieke, waardevolle, onopvallende web content aan consumenten via QR codes en mobiele web content, terwijl het aanboren van de "emotionele bevrediging" en "onderwijs" die u zoeken. QR codes zijn al de ultieme brug tussen statische fysieke media en de dynamische digitale tegenhanger. Dit is een compleet nieuwe manier van denken over de voldoening die ze kan brengen als de inhoud is waardevol. Dit is wanneer ze meer dan alleen maar een code, maar een manier van leven.Geplaatst door Nick Ford op 5:54 AM 4 reactiesE-mail ThisBlogThis! Delen op TwitterDeel op FacebookLinks naar dit berichtLabels: 2-D barcodes, Reclame, Android, Apple, mobiel, mobiele web, qr-code, QR Codes, qrcode, Retail, zoeken, SEO, winkelen, socialmediaZondag de 19 september 2010Priceless Foto's van Michael C. Fina QR Codes op Fifth Avenue in New York








Geplaatst door Nick Ford om 10:21 PM 0 reactiesE-mail ThisBlogThis! Delen op TwitterDeel op FacebookLinks naar dit berichtLabels: A. Jaffe, Reclame, Android, Apple, Bridal, displays, interactieve bewegwijzering, luxe merken, marketing, Michael C. Fina, Mobile, NYC, platina, QR Codes, qrcode, shoppers, Smartphones, storefrontMaandag de 13 september 2010QR Codes Hit Fifth Avenue Luxe in High Fashion (Persbericht)
Luxe Manhattan Retailer Michael C. Fina keurt nieuw Technologie en bouwt "mobiele winkel" te vieren NYC Vrouwen en A. Jaffe Platina Sieraden

New York, NY, 14 september 2010 - TAPPINN Inc, een mobiele applicatieplatform en QR-code creatief bureau heeft vandaag aangekondigd hun samenwerking met retailer Michael C Fina, PGI-USA, en A. Jaffe om QR te brengen ("snelle reactie") mobiele codes naar Fifth Avenue. De retailer de vijf grote etalage ramen aan 45th Street uit de beroemde winkelstraat van New York's zijn gewijd aan de vrouwen van New York en de platina ring ontwerpen die hun karakter te symboliseren. Elk venster is voorzien van een andere QR code die klanten kunnen scannen met hun smartphone camera's om de feiten over de platina sieraden ontwerpen worden tentoongesteld te bekijken.

Na de QR code in gescand, winkelend publiek te verbinden met een Michael C. Fina mobiel geoptimaliseerde site die gemakkelijk contact (e-mail, call) functie, video's, product galeries, prijzen, mobiele wallpapers, informatie over de ontwerpers en product pagina's met social sharing functie omvat met inbegrip van de Facebook "als". Er zijn 27 prachtige A. Jaffe platina bruids-ontwerpen worden gemarkeerd in de display, elk met een eigen pagina voor mobiel gebruik, dat winkelend publiek kan interageren met en delen van hun telefoon. Demo van "mobiele winkel" onderstaande site.



Michael C. Fina is gelegen op 545 Fifth Avenue, op 45th Street, en de campagne zal lopen tot 11 oktober 2010.
"Bij Michael C. Fina, hebben we toegewijd om onze klanten met een uitzonderlijke service voor 75 jaar. Dit betekent niet alleen werken een-op-een met klanten hier in de winkel om hen te helpen selecteren de perfecte ring, het plannen van de perfecte voorstel, enz., maar ook het opleiden van potentiële klanten door het verspreiden van informatie in hun favoriete vorm, online of via een Smartphone. De QR code technologie zal ons toelaten om een ​​hele nieuwe serie van de New Yorkers te bereiken op een manier die zowel comfortabel en handig voor hen. Zodra ze zien wat de meest wenselijke platina metaal keuze en A.JAFFE zo bijzonder, we zijn ervan overtuigd ze willen komen en meer te leren. "- Jacklynn Manning, Communications & Creative Director
A 2009 consumenten onderzoek, uitgevoerd door PGI-USA (Platinum Guild International) illustreerde het belang etalages spelen in het vastleggen van de aandacht van de pre-bezette vrouwen en mannen tijdens de cruciale verlovingsring onderzoeksperiode. Meer dan 54 procent van de respondenten van de studie venster gewinkeld winkels tijdens hun verlovingsring winkelen periode, en ze meldden dat ze hadden meer kans om een ​​winkel binnen te gaan als ze hield van de producten die ze zagen in het venster.
"In aanvulling op het openbaren van de belang van de retail etalages, onze consumptiemaatschappij studie toonde aan dat de pre-bezette vrouwen en mannen online educatieve content van retailers verwachten", aldus Michelle Peranteau, Manager van geïntegreerde marketing voor een BGA-USA. "De Michael C Fina mobiele winkel trouwt met deze twee elementen het creëren van de ultieme platina sieraden winkelcentra ervaring. Voordat zelfs spreken van een Sales Associate, zal shoppers in te voeren Michael C. Fina met diepgaande kennis van zowel platina als hun favoriete A. Jaffe verlovingsring. "
Nick Ford, mede-oprichter van Tappinn, meent Michael C. Fina's storefront zal de manier waarop retailers gaan consumenten radicaal te veranderen, en doe het in een niet opdringerig manier. "QR codes worden in snel tempo de meest opwindende ding om mobiele reclame geraakt sinds de 'app' omdat consumenten controle hebben", aldus Ford. "De vraag naar mobiele smartphones blijft hemel rucola en dus zal de vraag naar mobiele web content. Wij geloven dat de consument zijn verlangen om verbinding te maken met hun favoriete producten en winkels en de favorieten te delen vanaf hun mobiele telefoon tijdens het winkelen. Storefronts kunnen de ideale communicatie toepassing van QR codes en retailers moet omarmen. "
Naast de introductie van de 's werelds eerste mobiele winkel, zal de etalages hebben ook model foto's van de nieuwe branding campagne A. Jaffe, die hulde brengt aan rijke van het bedrijf New York erfgoed. "Net zoals New York succes, magie, romantiek en charisma vertegenwoordigt, zo heeft de zelfverzekerde vrouw die kiest voor een platina A. Jaffe verlovingsring van Michael C. Fina te symboliseren haar huwelijk", aldus Pooja Johari, Marketing Director voor A. Jaffe.
Over Tappinn:Tappinn is een webapplicatie gebruikt voor de bouw van websites en pagina's die zijn geoptimaliseerd voor mobiel. Deze "Smart Sites", maken het gemakkelijk voor merken, retailers en instanties om op maat gemaakte mobiele content te leveren (foto's, video, tekst, coupons, product specificaties, ect.) Om unieke shopping omgevingen met behulp van mobiele tagging met QR codes. Inhoud van de pagina kan worden geo-gerichte reclame rond fysieke media, zoals displays, posters, tijdschriften advertenties, evenementen, visitekaartjes, billboards en andere vormen van bewegwijzering. De ingebouwde QR-code management tool in de Tappinn platform helpt ook de adverteerder genereren, merken en te volgen alle antwoorden op een QR codes gebruikt in een campagne. BUITEN DE CODE www.tappinn.com of volg ons op www.twitter.com / tappinn.
Over Platinum Guild International:Platinum Guild International is gewijd aan het bevorderen van platina en zijn zuivere, zeldzame en eeuwige kwaliteiten voor de consument en de sieraden handel. BGA heeft kantoren in elk van 's werelds grootste sieraden markten, het verstrekken van informatie, bijstand en opleiding over alle aspecten van platina sieraden. Voor meer informatie kunt u terecht op www.platinumguild.com.
Over Michael C. FinaMichael C. Fina is de perfecte plek om te draaien tijdens de viering van al het leven van de vele mijlpalen, groot of klein. Als belangrijkste familie van New York in eigendom en beheer winkelbestemming hebben we klanten te voorzien van kwaliteitsproducten en uitstekende service voor 75 jaar. De flagship store, gelegen op 545 Fifth Ave. New York, NY, biedt een prachtig scala aan verlovingsringen, trouwringen, fijne sieraden, servies, landgoed zilver, en bad accessoires.
Voor meer informatie bezoek onze website (www.michaelcfina.com), vriend ons op facebook (www.facebook.com / mcfina), of volg ons op Twitter (www.twitter.com / MichaelCFina).






Geplaatst door Nick Ford: 5:16 PM 0 reactiesE-mail ThisBlogThis! Delen op TwitterDeel op FacebookLinks naar dit berichtLabels: 2d barcodes, A. Jaffe, Reclame, Android, Apple, Marketing, Michael C. Fina, Mobile, NYC, platina, qr-code, QR Codes, Retail, winkelen, sigange, Smartphones, storefront, TappInnDonderdag de 9 september 20109 Golden "Rules of Engagement" Voor adverteerders gebruik van QR Codes
1) Dit is MOBILE, dude. Content moet zijn mobiel en de juiste indeling voor ALLE smartphone OS schermen (Android, Apple, Blackberry, ect). Snelheid is alles, het ontwerp-inhoud die efficiënt kan worden uitgestuurd op een mobiel apparaat. Dit is een heel ander dier dan de reguliere web design. Grote knoppen en eenvoudige "touch" navigatie van cruciaal belang zijn om de gebruikerservaring te. Easy "contact"-functie kunt winnen met gemak. Houd het gesprek, e-mail en V-card knoppen buurt! Ook zijn populaire locaties diensten zoals Foursquare steeds populairder op te nemen als well.The # 1 fout heeft gemaakt in het begin van QR-code marketeers is het gebruik van reguliere desktop pagina's als links in de codes.
2) Mensen houden ervan om te delen. Het delen van content via de PC-web is geworden belachelijk populair in de afgelopen 5-7 jaar. Het delen van content via het mobiele web is nog vrij nieuw, maar heeft explosief potentieel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

QR Code Press